Långfredag

Idag har man jobbat storhelg, gött :) Och resten av helgen ledig!Underbara 3 ledighet..
Imorn bär det som sagt av, lite blandade känslor men tror ändå på en toppen dag men snygga kläder, massa cider, solglasögon och såklart SOL! Och med nya kameran kan hela dagen förevigas :) Har provat kläderna nu, har lite beslutsångest kvar..Och nervositet över skorna, men ballerina skor åker med i en väska för säkerhets skull och även andra kläder ifall något skulle hända.Men det hoppas vi verkligen inte!Men som sagt för säkerhets skull :)

Älsklingen hade vart så söt och "klätt" om framsätet så jag och Sandra kan sitta på de utan att riskera kläderna, tyckte jag var gulligt :)

Nej jag får inte till något bra, hoppar bara iväg och gör en massa annat hela tiden så nu säger jag hej då, skål & GLAD PÅSK allihopa..




Kommentera
Postat av: sandra

:)

2009-04-10 @ 22:38:55
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0