Hemma igen men snart iväg

Det blev en snabb tur till Kd, in och ut i affärer..Se en massa man vill ha men inte köpa.Duktigt duktigt :) Men på Cubus handlade jag lite smått för mitt presentkort, en bh, ett par trosor och strumpbyx strump-grejer vad de nu kallas.. Alltid trevligt att få med sej nåt hem :)
Nu har jag ätit köttfärssås&makaroner, får väl tacka älsklingen för att han inte tog med sej matlådan igår så jag fick mat nu istället.Tack tack, jag tyckte det var jättegott =)
Nu dricker jag en kopp kaffe, ska hänga tvätt och sen så småningom bege mej till hemtjänsten och jobba..

De va allt, meningslös tidsfördrivs- uppdatering..


 


William bak i bilen



Förresten, hade fått ännu mera kort idag.Förstoringar som jag trodde när jag beställde skulle vara kvadratiska 15*15..Men jo visst, jag måste nog lära mej att läsa..De var dom inte, utan stora alldeles för stora och inte kvadratiska..Ge mej nya ramar tack!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0