Fredag

Då var det fredag igen, gud vad de går fort! Jobb helg denna helgen då, känns lite motigt men hallå!? Jag får vara glad att jag har mitt schema där jag faktiskt bara jobbar varannan helg, det är annat än innan det när det kunde bli varje helg i flera veckor..

Jag kommer ha en enorm packning med mej till jobbet det är då ett som är säkert, ska göra tårtan till syster på jobbet har jag tänkt så då ska allt till det med.Tårtfatet och hela kalaset..Paketen och de får väl åka med också, så jag har dom med mej så vi kan åka direkt jag slutar..Har kommit på att hon ska få en sak till utöver det jag redan har köpt också så får ta med presentpapper också..haha kommer se ut som jag flyttar till jobbet sen!Men då har jag nåt att fördriva tiden med på alla dom 22h som ska tillbringas at work..Blir bra de!

Ska åka tidigare sen och träffa Jessica också, nu var det länge sen igen!Tänk att de ska gå så många dagar emellan gångerna vi ses? Men det är alltid lika trevligt att ses =)

Vad ska man fördriva tiden med tills det är dags då? Blir väl sittandes här som vanligt skulle jag tro..Tror jag ska ta och spana efter en skinnjacka, det vill jag ha! Får se om jag hittar nån =)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0