Desperate?

När jag skulle logga in på bloggen nu såg jag en som hade skreve om Desperate Housewives.Tydligen ska det göras 9 säsonger, hallå 9? Tro mej när jag säger att jag inte vet någon bättre serie än Desperate, men inte NIO säsonger va? Det är säsong 5 nu..Hur ska dom ens ha fantasi att hitta på mer spännande händelser? Jag vill ha de bra, inte så dåligt som faktiskt vissa av dom senaste avsnitten har varit..Liksom fantasilösa? Om fyra säsonger till kommer det inte finnas nån fantasi kvar tyvärr..Men tisdag kvällarna lär vara räddade många år framöver ;) Och älsklingen vet vad han ska ge mej för presenter ;)



Torsdag idag då, egentligen min lediga dag men ska ut ett extra pass i hemtjänsten ikväll..Gött de, skönt och jobba kväll med för kvällarna brukar bara försvinna :)
Ska snart åka iväg med sandra till Karlstad nu, trevligt trevligt :) Jag hade tänkt att vara hemma idag, typ städa och plugga..Gick sådär? Inte lika roligt att vara hemma själv som de är att åka på roadtrip med Sandra&William..

Nu ska jag greja lite,bädda, ringa till tandläkaren om min räkning, duscha och kolla in min lärcenter sida ifall de har hänt något nytt..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0