Tisdag

Ja nu vart de tisdag dådå, jobbar kväll/natt idag så har haft sovmorgon o hållt på o grejat här hemma..Målat hela taket uppe i hallen, gud vad de kändes i armarna o måla tak..Lite otränad kanske?

Sitter o väntar på att klockan ska gå, ska ta en fika med Therese&kanske Malin innan jobbet.O så ska jag gå till torget o köpa ljung o sätta i min korg ute =) Så fint så!

Igår beställde jag saker, fick sålt på min parfym jag inte tyckte om så har skickat efter Escada-Moon sparkle =) O sen beställde jag Anna Pihl dvd-box, hade tänkt o laddat ner den men fanns inte o få tag på.. Me like shopping! Fast de va ju inget nytt??

Måste köpa en ny datastol med, haha hade lite damp här om kvällen..Först till datorn sluta med att jag gjorde sönder stolen =( Tjockis.... Men fanns en fin på jysk för 250:- så får nog slå till när jag får tillbaka mina pengar av mormor..


Nej nu ska jag gära mej iordning&packa, o sen fortsätta vänta på att klocka ska gå..




                  
                          Kärlek

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0