Svarta slingor?

Är så sugen på att sätta i svarta slingor i mitt hår, inte färga utan sätta i slingor..Sitter i kikar på Happyhair nu men vet inte riktigt vad jag ska ha? Väntar på att Ingela ska ringa upp mej så jag får veta om hon kan&har lust o göra de på mej..O sen se vad jag behöver för grejer =)


Annars händer här inte mkt, ganska nyss kommit hem från ett 22h pass..Imorn är jag ledig!!! Skönt, o min Anna pihl box har redan kommit så jag vet vad jag ska göra iaf =) Om jag inte ska ta mej en tur till min moder..Får se på de imorn...Väntar på att älsklingen min ska komma hem med, inte setts på ett&ett halvt dygn nu ju..Stackarn e sjuk han,hoppas bara inte jag med blir de för de har jag inte tid med..


Längtar till helgen..Ledig, bowling&dricka cider =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0