Nyss

Hemkommen från en väääääldigt lugn&seg dag på jobbet. skönt att vara hemma =) Ska precis som alla andra dagar försöka greja lite här, igår gick tvättmaskin sönder med, bara small till i badrummet o när jag kom upp o skulle kolla hade maskin hoppat fram typ en&½ decimeter o var helt död&avliden.Kul att jag har mitt vita överkast där i alldeles piss blött o otvättat, hoppas dom fixar maskin snart eller att de blir en ny..En ny skulle nog sitta fint, trött på att strömmen går VARJE gång man tvättar..Men men nöjd med lagad också bara jag slipper vara utan..


Annars händer inte mkt i mitt liv.Bara jobb jobb jobb i min framtid, eller onsdag ledigt men de kan ju ändras fort? Tur att jag tycker om att jobba iaf.. =)



 Nej greja var de! Hejs svejs

Kommentera
Postat av: Jessica

:P inget speciellt.

2008-09-02 @ 21:36:31
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0