Nu så..

Var man tillbaka hemma igen då, vart rätt segt på jobbet men ändå gått rätt fort =)
Tror jag håller på o bli sjuk, tät, nyser&känns i halsen..Verkligen inte läge o bli sjuk nu eftersom jag inte hinner bli frisk till på torsdag isåfall..Och vill verkligen inte bli sjuk!!Har inte tid&råd me sånt..Men men bara hålla tummarna att de går över.
Var inne på hemtex när jag jobba förut, blev helt totalt in love i en skitsnygg lampa.Sandra vill ha den!!!!!O igår hitta jag ett par sköna svarta baggy byxor på fenix för 100:- o dom vill jag också ha, vill ha vill ha vill ha(shopoholic light) Jä jä får se vad jag bränner mina pengar på på torsdag hehe...

Nu ska jag nog ta o lägga mej på sängen o va ynklig eller nåt..
Hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0