Min dag

Hunnit med en hel del idag, åkte till åmål vid tolv tiden.Mötte upp Sandra vid jysk o vi gick där o kika&köpte min byrå o så vart vi på mataffären där.Efter de for jag till systemet o köpte små päron cider =) Sem hem till mormor på en snabb kopp kaffe o sen till mamma en snabbsväng,gosa med gosiga katter =)


Sen hem, gjorde en kyckling sallad o såserna jag hade köpt smaka blä!! Kycklingen var konstig den med(kyckling kebab??) Jaja de gick ner iaf o magen blev mätt =) Fick bli ett par avsnitt Anna Pihl med.. Bakade en vanilj kaka förut också, den gick helt klar o äta där fick jag godkänt =) Fixade iordning i badrummet med, ja jösses vad jag har vart effektiv idag..Nu längtar jag tills Idol börjar, och efter idol är de ju Heroes..Blir en bra kväll de..


Dom ringde från jobbet förut, fick en riktig slappis tur på lördag morgon 7-10..Helt okej när de är i nysäter, bara o tacka&ta emot..


Återkommer imorn, hejs svejs

Kommentera
Postat av: malin

Ja så där som du har ja, jessica o så där. Vill också ha länkar : ) Aha, va får man göra där då?. : )

2008-09-12 @ 11:55:48
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0