Måndag

Ja nu var de en ny vecka igen, en ganska lugn sådan för min del(som de ser ut nu iaf)..Imorn ska jag va på smedjan o jobba, längesen sist de ju.O på onsdag har jag en extra tur på nytorget + att de är apt, jag ska gå på apt..Känns som man nästan är en i gänget ju =) Fast en engångsgrej att vi vikarier ska vara med, var en del som behövde diskuteras med alla inblandande så..

Idag är jag ledig o dagen ska tillbringas med att fixa mitt hår =) Ska möta Sandra i Säffle vid elva o sen drar vi ut på näset, får se vad många år de tar o fixa de..Innan de ska jag o gå i affärer lite, köpa födelsedags present till Markus, o köpa ett presentkort till Ingela för ho e så snäll o hjälper mej med håret..O sen var de en tredje sak jag skulle köpa??Fast de verkar jag ha glömt...Kolla Hemtex om "mina" lampor finns kvar, isf ska jag köpa dom..Oj oj oj vad snyggt de kommer o bli!!!(om dom finns kvar alltså)



Nej nu var de dags för fröken o hoppa i duschen o fixa till håret innan de ska fixas ännu mer..

Tjingeling gott folk

Kommentera
Postat av: Malin

Va e de för hår du har köpt lr va de e? Vill också förlänga om de e de du ska göra : )

2008-09-22 @ 17:21:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0