God morgon

Jag är uppe tidigt som vanligt, kan verkligen aldrig sova ut när jag har sovmorgon.. Har iaf dagen ledig idag, ska inte göra nånting tror jag, tråkigt! Eller ja, Friddes pappa ska komma hit o slipa o greja lite..Grejade som bara den här igår så börjar arta sej..Kanske är klara till jul?haha

Fick den nya tvättmaskinen igår med, gött!Gick ju hur fort som helst de..Tycker om den jag, nu ska jag tvätta en massa =)


Jag vill ha en ny soffa!!!! En svart med schäslong..Vill ha vill ha vill ha! O så vill jag ha en "korgbyrå" o ha i badrummet..Massa saker jag vill ha...


Gud vad tråkigt jag skrev idag då, tror jag lägger ner detta för en stund..


Hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0