Free time

Jag är faktiskt ledig, o de i hela 4 dagar!Helt sjukt ju, så länge har jag inte varit ledig på raken på länge.Jag ska bara njuta! Imorn är dagen fullspäckad med roligheter, på lördag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än? På måndag gör jag ett ny försök med brevidgång på Polstjärnan, blivit bokad mitt första pass där också och puh vilket sådant 11-22! Är på helg så blir ju en del =) Fått mer på jobb på smedjan med så kan ju nästan säga att de kommer fortsätta återigen i 200km, jag har iaf sagt nej till att jobba julafton =)


Idag? Ja vad ska man hitta på? Skulle verkligen behöva åka till soptippen, men är ju så krångligt o åka dit ju.Inte så man har vägarna förbi direkt..Måla taket skulle jag behöva göra också så de blir klart..Jäjä många måsten/borden men får se vad Sandra gör åt de?


Igår shoppade jag.Beställde nya gardiner till vardagsrummet, vinröda i rätt längd och till sovrummet brun mönstrade o även dom i rätt längd.Inte ofta jag hittar som är rätt längd, så man får slå till när de dyker upp...Dom var dessutom väldigt billiga för o va gardiner..


Imorn ska jag till skopunkten, jag vill ha ett par stövlar.Svarta med låg klack.. Hoppas jag hittar =)




                        
                              Här ser man lite när slingorna sticker fram =) 

Kommentera
Postat av: Malin

Hehe a men vem är de då? O va har hon för nått? va e hennes nummer då så får ja ringa dit med : )

2008-09-25 @ 09:39:21
Postat av: Malin

men ush o fy, men va e de för gruppbostad då? asså va är de för "sjuklingar" där? O vet inte va lss är. bara att de e en lag. haha ja e så bra på sånt, ska nog gå i skolan resten av livet ja, de e ja ju bra på iaf : ) hmm, lr kanske inte bra men de kan ja! haha

2008-09-25 @ 10:44:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0