Ett nytt jobb =)

Hehe ja nu vare de dags o vidga mina vyer igen, nästa torsdag börjar jag o gå breve på Polstjärnan gruppbostad =) Kul o testa ngt nytt.. Se om de är min grej.. Och nej jag ska inte jobba mer än jag redan gör, jag ska bara vara på fler ställen!


Idag då, bara jobbat än så länge..Väntar på att min älskling ska komma hem, då får vi åka o hämta hans ring som äntligen har kommit(hans andra gick sönder) Annars blir de bara till o försöka o greja mer, funderar på om jag skulle ta o måla mer idag? Ta taket här uppe o lite lister o så..Yeah yeah får se vad mkt jag gör när jag väl ska sätta igång..

Kommentera
Postat av: Jessica

har tuggat 2 nicotintuggummi, men mest mått illa utav dom, men de har hjälpt när det har varit som allra värst.

2008-09-09 @ 07:11:24
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0