Baciller

Jo lyckades allt dra på mej en rejäl förkylning tror jag, har som tur e ingen feber.Men hostar,nyser&snorar..Har alldeles ont i näsan av allt snytande och självklart har jag tappat bort burken med under dunder medicin mot ond näsa :`(
Har köpt mej en 200g choklad kaka o tänker bosätta mej på soffan resten av dagen.. Låter fint de, bra på tv sen med, Idol&Heroes..
Var inne på Fenix o prova mina byxor förut innan jag åkte hem, passa inte alls så nu spara jag dom pengarna.Tråkigt men så är de..

Imorn nya stället, nervöst!!Bara hoppas att förkylningen uppför sej nu så jag inte behöver förnedra mej själv med att behöva sjukanmäla mej första dagen..Jobbar iaf kvällen o de e skönt!Alltid värst på morgonen..


          
                                    Love

Kommentera
Postat av: Jessica

vet exakt hur det är.

sitter också här med chokladkaka och snorar.

men min choklad är snart slut så jag får nog åka och köpa mer :)

2008-09-17 @ 14:37:06
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0