Snart snart snart

Blir de avfärd, jag har sovit så nu borde jag orka hålla mej vaken större delen av natten iaf =) Älsklingen kom hem för en stund sen o väckte mej med pizza, satt riktigt fint i magen de..Sen stressa han iväg för utgång han o här sitter jag igen..

Blir till o hämta lilla kattbebisen under helgen med o jag är så glad, tror Sandra är lika glad hon med..Ska bli så mysigt..Får jag köpa massa nya roliga leksaker o grejer också =) Men vet inte riktigt vad hon ska få heta än, ngt som matchar med Kurre kanske?Tina&Tiger matchar ju..Eller om hon ska få ha sitt namn hon har fått, tål att tänkas på detta..Förslag??


Nehej ni gott folk, nu tror jag att jag beger mej från bloggen iaf.Återkommer imorn kväll/natt, hej hej!

Kommentera
Postat av: sandra

ja jag längtar så tills han kommer den lilla bebisen:)

2008-10-25 @ 00:02:53
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0