Shopping,KAOS&jävla bilar

Yeaj har vart två mycket händelserika dagar i fröken Nilsson liv, lite väl mkt kanske(eller inte så händelserika kanske?Fel ordval)

Kan ju börja med gårdagen- Strax efter 06,00 plockade jag upp Jessica för en hel dag med lovely shopping, och ja shopping blev de. Jag inhandlade följande:

Två stora väskor
En lång stickad cardigan
En finstickad svart tröja
Ett par baggy jeans
Ett par smala grå jeans
Mjukisar
Leggins
Två schalar/halsdukar
Stor väggljus spiral Ja vad heter de egentligen?
En stor golv lampa
Kamera väska
Rosa luddig Left/Right rattmuff
Strumpor
Massa aromalampor
Kuddfodral
Födelsdags presenter
Kill saker till min love
Massa hårsaker
Massa annat tjafs såsom shampoo, tvål mm
Saker till dom fyrbenta


Ja som sagt listan är lång o jag tror de får räcka såhär, kommer lite bilder sen med.

Sen då, på väg hem...Efter vi hade tagit en paus efter vägen började de låta konstigt om bilen, ringde till Fridde som sa att vi skulle stanna o vri av och på tändningen..Sagt o gjort vi åkte till en rastplats(som tur var) och gjorde som vi blev tillsagda, bilen starta inte?Panik!!! Försökte o skjuva igång den utan framgång, sen kom två hjälpsamma norskar men även här ingen framgång..Nehe, dom ställde iaf bilen i en parkeringsficka så vi inte skulle stå i vägen sen for dom, blev o ringa älsklingen igen och han&Klemner åkte o hyrde en trailer o fick komma o hämta oss vi befann oss då i stenungssund så var ju inte direkt nära heller..De blev ett par sega timmar o kall bil, och en massa konstiga folk runtomkring(satt inlåsta mesta av tiden) Sen kom dom, underbart!!Varm bil&Min älskling. Startmotorn som hade gått sönder på bil så fick upp bilen på trailern o äntligen bar de av hemåt.Blev en ganska dyr hemresa men den var värd vartenda öre!!! Tack älskling! <3

Hem o sova, upp tidigt för o åka på road trip igen, idag bar de av till kungälv för o hämta våran nya bil en Chevrolet Biscayne 58..Jag, Fridde,Jönsson&Therese som åkte, och ja här gick de ju som de gick då..Hämtade bilen i kungälv o de gick ju alldeles fin fint tills vi kom till Uddevalla då börja den småkrångla o fick ha starthjälp o grejer men inge värre än..Sen stannade den igen, och när de var dags o åka vidare rasa bakaxel på bil.Kul på hjul!! Blev till o bogsera hela vägen de, tog ju sin lilla tid o jävlar så kallt de blev där bak..Men hem kom vi till slut o bilen hade vi med oss hela vägen =) Kommer allt bli fin den bilen, lite o greja med men ändå..

Skulle ha kört till Arvika nu ikväll men fan e ju helt slut jag, så ensam hemma kväll blev de för min del..Skulle väldigt gärna ha haft min pojkvän hemma med men han åkte till Arvika han, är på myshumör jag ju..

Imorn är de dags för jobb igen, vill inte!!!Jag är så trött just nu, så känns jätte tungt o veta att jag ska jobba..Fast jag ska inte klaga, bara att jag är som jag är just nu o sängen ska bli min bästa vän dom närmsta timmarna.Imorn återkommer jag med ny energi&arbetslust =)


Här kommer bilder:

  
Älsklingen födelsdag, tårtan & leker med sin present(ett Ps3) =)



  
Jessica har damp        Ego                                 Proffs shoppare
  
Våran fina rastplats      Utsikten                 J vill inte vara med mer
Lite av mina fynd kommer här:
  



  
Här är den                    Oj så de kan gå          Matpaus på facklan
 
Therese                             Älskling


Äntligen hemma =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0