Så var de då

Söndag igen, jag börjar jobba 11 och slutar 17 ganska skön dag de..Slipper gå upp tidigt o slutar ganska bra tid =)
Polstjärnan jag ska jobba på idag, första dagen jag jobbar där själv bara gått breve förut..Efter jobbet får de bli hem o titta på alla bra program som är idag, One tree hill&Gossip girl bla.

I fredags då, hade jätte mysigt&trevligt tuppen..Go mat som vanligt o trevligt folk =) Bilder kommer

O igår, blev en hel dag i Åmål..Först soptippen, sen profab, sen mormor o sist hem till mamma..O innan vi åkte hem köpte vi med oss pizza på Ceylan, en fykantig pizza fick de bli för min de..Så gott ju =)


Fredag på tuppen

   
  
  

1 Therese vill se ut som Angelica
2 Malin&Jessica
3 Therese&Johanna
4 Angelica&Beckis
5 Jessica&Therese
6 Födelsedagsbarnet
7 Alla stog upp o sjöng =)
8 Jessica skrattar åt Malin
9 Beckis

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0