Home sweet home

Känn som jag inte har vart hemma på evigheter bara för att jag knappt var hemma igår haha..Så idag är de hemma som gäller, ska städa&fixa lite o sen tända massa ljus o mysa i höststormen som är nu =) Låter fint de va?

Igår var de ju kalas för Ingela ute hos pappa, alltid trevligt o vara där..Blev te o äta tårta tills man mådde illa ;) Var iaf jäkligt gott, efter de fort fort hem..Desperate ju, men jag blev väldigt fundersam? Vad ska hända med mitt älskade desperate? Jättetråkigt slut ju, återstår väl o se till veckan va de är som händer...

Idag har jag jobbat på smedjan, vart riktigt aktiva ute o krattat löv o vart på soptippen o grejer..De ni!

Fick ett paket på posten med, var en Mascara från ACO..Var med i en undersökning på glamour.se för ett tag sen där man skulle få en o idag kom den, hade glömt de!Nu återstår de o se om den är ngt bra med...
 

Imorn jobb,fredag jobb o sen bär de av till Tyskland för lite shopping..Hel ledig helg med, gud va skönt!!!!

Har fått schema året ut nu, gött de med!!Visserligen bara ca 80tim/mån, men jag får säkert lite extra i hemtjänsten&på polstjärnan.. Ledig jul med, men jag jobbar nyår(som vanligt) Fast de gör jag så gärna, tackar ju inte nej till en bra släng över 200:- tim  =)


De va lite uppdatering de o nu tackar jag för mej

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0