Fart&fläkt

Ja de kan man lugnt säga att det är i huset, Rally-sally håller igång.Är ju så gosig!!Men även väldigt intensiv&fartfylld..Dom andra katterna har börjat acceptera henne nu o de är inte så mkt fräsande längre..

Annars står det mest jobb på schemat för min del, har rejsat i hemtjänsten idag o imorn gör jag ett slappis pass på polstjärnan, fredag ledig&natten lördag-söndag..Imorn bär de av till Jessica när jag slutar, får se vad vi hittar på :)

Provspelade nya spelet Buzz igår, det var riktigt underhållande får se om det blir spelkväll på fredag.Hoppas de!!

Nej här kommer ett par bilder sen får de va bra för idag:


Gammelman demonstrerar mot att Sally får leka med deras leksaker, så
la sej över alla sakerna =) Min sötis

Älsklingen&Rally-sally

Är hon inte de sötaste som finns?

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0