Ballongen

Ja de skulle man kunna kalla mej, usch o fii fan vad trött jag är på min mage!!Så fort jag äter, eller ens tänker på mat poff så blir jag som en jävla ballong..O ont gör de med, kanske är laktos intollerant eller ngt ungefär lika skoj.Men de vägrar jag o va, då har jag hellre ont.

Idag har man, för ovanlighetens skull jobba.Kul va? O efter jobbet gick jag o mötte Therese&Malin vid mannes, sen gjorde jag o therese stan.Hon shoppade&va allmänt hetsig jag kollade på, hon fick även ett nytt namn (hon gav sej själv ett nytt namn) Linnet..Vi tog en fika på domus också ju. Sen tog jag en promenad till min bil som stog kvar på jobbet, åkte till ica o mötte upp min älskling. Där blev de en del mat&behövliga saker till dom fyrfotade inhandlat..Sen hem, ligga o kramas lite o sen mat.Pyttipanna&ägg, och därför jag har satan så ont i magen nu..

Imorn blire till o hälsa på Jessica i hennes nya hus =) Ska bli kul, både träffa Jessica& att se hennes hus.. Och efter det, jobba..Jippi jo, eller ne..Göra natten ju, vill hellre sova natten hemma..Men men hemma får jag inte betalt för o sova. Sugen på o åka till Åmål efter jobbe på lördag, men de blir de inge med de inte måste hålla hårt i slantarna nu så här i slutet av månaden (mitten av månaden??haha)


Vi säger så


      
           Älskar mest i hela världen <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0