Update

Jahopp, kanske skulle försöka sej på o göra ett inlägg?

Kan ju börja med gårdagen, shopping alltid lika trevligt!Började dagen tidigt, plockade upp Therese 9 o sen bar de av.Ikea var först ut, massa doftljus, ramar och bra-o-ha saker inhandlades..Sen bergvik, där var de trögare..Handlade bara en finstickad cardigan på Gina, present till syster&julkort där..Sen in till stan o nu vart det shopping på rikitigt som gällde, på Cubus köpte jag mej en "vanlig" vinterjacka, ingen lång eller speciell eller så utan bara en jag kan slita på i jobbet..Och haha köpte den faktiskt på herr avdelningen, var tänkt till min bror men den passa mej så perfekt =) sen indandlades det lite nya undies&presenter till bror&kusin även de på Cubus..Lagerhaus nästa, massa smått&gott inhandlat.Sen höll jag mej lugn&snäll ett tag, tills vi kom till hm..Svart fleecetröja/jacka, en svart t-shirt med tryck, en grå t-shirt och smink =) Hade presentkort på Hm så där blev de inte långt ifrån GRATIS.. Sen var de färdigshoppat i stan för min del..Mer sen blev de på rusta, bra-o-ha saker&lite julklappar o massa julpapper..Sen mat på Mamas(heter de så?)Nachotallrik, mums!! Sen hem, skönt!Var helt sliten i bena efter denna väldige heldagen..När vi skulle åka hem kom vi på ngt sätt in på Flintabilar, o Therese undrar seriöst om dom hade såna bilar förr?Där fick man sej ett gott skratt, o sen var de rätt dampigt hela vägen hem efter alla äckliga julklapps rim ;) Det var en riktigt trevlig&välbehövlig dag =)

Sen hemma då, blev de myskväll med min stora kärlek.Kollade på filmen Baby Mama, käkade godis&chips..Fick upp adventsljustakarna med, så mysigt så =)

Idag har jag jobbat, o sen åkte jag&älsklingen till Karlstad.Storhandling av mat var de som gällde då, gött o ha de avklarat =)

O idag är det, älskade söndag..O jag kommer att tillbringa resten av dagen i soffläge..

Jobb imorn igen, 8-14..Ledig tisdag, tror jag iaf men mkt hinner hända innan dess =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0