Tråkig blogg

Nu var de snart dags o åka till jobbet, nu drar de igång igen o blir jobb jobb jobb!Inga mer sån här lyxiga ledigheter al´a 8 dagar, fast  jag var ju inte ledig i åtta dagar heller eftersom jag har hoppat in o gjort massa kortisar i hemtjänsten..Men bara ha en sån möjlighet till o va ledig är lyx!!Men nu som sagt, blir de inge mer med de..Så med ny energi tar vi nya tag, here we go again..O energin är betsämt tillbaka för att stanna nu orkar jag ett par år till =) Men tänk så skönt de skulle va o bli två-åring, bara ha rätten till en fast tjänst o hålla tummarna att man får nån som är bra..Skulle va nåt de!

Nej nog tjötat om jobb, ingen som vill höra egentligen..Fast då behöver man inte läsa heller..Men jag måste sätta igång så nåt annat blire de inte heller. =) Have a nice day


                                                 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0