Torsdag

Nästan fredag, jag har jobbat som vanligt..Inge nytt de inte! Efter jobbet promenerade jag mej iväg till fenix, råkade ju se i tidningen att dom hade utförsäljning..Självklart gjorde jag fynd, en vinröd&en svart halvlång stickad polo o ett par leggins fick jag med mej hem..O efter att ha handlat lite,shoppat, tankat bilen osv så var min "veckopeng" nästan slut
 :´( Men de var de värt!!!

Efter min runda på stan åkte jag förbi Sandra en sväng, satt o tjöta lite o sen bar de av hem över och här sitter jag..

Hade beställt pannkakor från matställe idag, o Therese hade vart så sötast o målat ett hjärta på min matlåda..Gissa om folk undra??"Varför har du ett hjärta på din mat för?" =))

Blev mer jobb i helgen med, men jag så nej till söndag så att jag&min love iaf har en ledig dag ihop för nästa helg rymmer ju han ifrån mej på Kryssning!


Nej nu ska jag gå o lägga mej framför tvn jag, One tree hill nu ju..


                     
                            Våran dag idag med 13 =) Älskar dej...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0