På gång

Ja nu händer det grejer med vår hall, kan nog börja greja iordning på väggen som blir klar sen..Ohh längtar!!! Sätta upp spegel&ställa dit byrån..Längtar så grymt tills de blir hel klart...

Ja som sagt mormor har vart här, mysigt!Älsklingens föräldrar kom ungefär samtidigt så vi åt hallon/blårbärs paj o drack kaffe allihopa sen satt jag o mormor ute o tjöta litte.Jag&mormor(o mamma på ett hörn) har beställt julklappar till bror&syster från halens, passade på o klicka med lite reafynd till mej själv hade 300:- i rabatt =) Så jag får betala ungefär 100:- själv för alltihop, thats fynd de!!Haha

Detta blev till mej:
                 
Fast i Offwhite     


Nej nu ska jag gå o se vad de går i hallen =) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0