Nåt så

Känner mej nåt så omotiverad att åka o jobba igen sen, försöker intala mej själv att de ju bara är tre timmar jag ska jobba men nehe..Hursomhelst, i have to.
O självklart börjar ju Unga mödrar ikväll igen, o vilken tid?Jo halv sju till sju..Och jag börjar sju. =(
Ne bara o bita ihop, är ju faktiskt inte jobbigt ens o jobba tre timmar, är bara tiden som är motig..

Imorn ska jag sätta i dom svarta slingorna igen förresten, mamma skulle göra ett försök o så får jag klippa dom själv sen efter..Håller tummarna för att de ska bli bra =) Jag längtar iaf, jag har saknat dom!!O nu när utväxten är nyfärgad så blir de perfa =) Lekte förresten frisör på älsklingen häromdagen, tror han vart nöjd =) Eller så inbillar jag mej bara de, fast var ju ingen komplicerad klippng direkt!! O färga håret hans gjorde jag igår med, men de tog inte färgen..Var knallröd fäärg men syns knappt? Skumt..

Ne slänga mej framför televisionen en sväng tror jag nog..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0