Kanske dags?

För en liten uppdatering =)

Inte för att det har hänt så väldans mkt sen jag skrev sist men, i Fredags blev de iaf BUZZ kväll..Var jätteroligt när man va fler som spela, tror dock inte jag lyckades vinna en enda gång?Men som sagt roligt vart de..Fick bli ett par cider till de med o en massa grönsaker&dip..

I lördags, började jobba fyra o jobba till två igår så inge klä ut sej o skrämma folk för min del =)

Igår när jag sluta gick jag till kvarnbacken o sola en snabbis, vetifan om de gjorde ngn skillnad men gött var de =) Var lite småfrusen innan så var bara helt underbart o ligga där i värmen =) Sen fick de bli en snabbis hem till Sandra, hämta min pojkvän därifrån o sen hem..Älskling lagade fläsk&löksås o oh så gott!! Finns de ngt godare?  Sen blev det till o kolla på världbästa söndags program, Gossip girl& One tree hill =) Sen fick jag köra min kära pojkvän till stan så han fick hämta sin bil.. Det var väl min helg de..


Nu är de måndag, jag jobbar kvällen idag så börjar inte försen klockan 14..Satt fint med sovmorgon idag, sov ända till 9!!


Slänger upp lite nya bilder senare, nu ska jag gå o fixa mej kaffe&smörgås..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0