Höststorm

Isch sikket väder de är, är ju nästan så man blåser bort.Vart tog snön vägen undrar jag? Jag vill ha snö, de är mysigt..

Jobbat idag då, en extra tur 8-14..Blir värre imorn, 7,30-15,30 på smedjan o sen 16-22 i hemtjänsten..Kommer va lite trötter efter imorn tror jag nog, fast de är självförvållat..
 Snart är de lördag också ju, längtar!! Skulle ju ha vart te Kd idag me men stackars älsklingen min är dålig fortfarande så vi satsar på söndag ist..Karlstad två dagar på raken alltså, jag kommer vara fattig efter detta!!Oj oj oj..Men så trevligt =) Vart runt på stan med Sandra förut när ja sluta, jyckebo&lidl blev de o en massa saker inhandlades.Inget ovanligt va? Var även på apoteket o shoppa loss förut, massa bra saker..O världens goaste body lotion, som luktar vanilj&juläpple..Mums, nästan så man vill äta upp den..

Fick mina förstorinngar som jag hade gjort på mej&min love med posten idag..Fint de va! Helt fyrkantiga kort =) Nu ska de bara skaffas ramar också.. Hoppas de finns såna ramar jag behöver?


Nej nu hade jag nog inge mer o säga, så får va bra såhär för idag.. =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0