Hemma

Ganska händelselös dag, nu väntar jag på att min kära pojkvän ska komma hem..Så blir de göra mat, o efter de krypa ner framför tv resten av kvällen. Jobb imorn igen, o efter de bär de av hem till Jessica en sväng.. =)
Längtar till helgen, vill vara ledig!!Men har sagt till hemtjänsten att jag kan jobba, tror bara jag ska jobba en dag isf.Lördag o så kan jag vara ledig på söndagen..Låter bra va?

Fick byta bort mina två korta pass på nyår mot ett 22h ist, och jag är så nöjd!!!Kommer klirra fint i kassan de, tror de blir ungefär 4500:-(före skatt dock) Är fint o jobba med storhelgs ob, nästan de dubbla mot min vanliga timlön =)
Ringde o prata med en på socialkontoret förut om mina betyg o eventuellt räknades mitt ig, var ngn lista som skulle göras o vart man hamnar på den listan beror på hur mkt man jobbar, vart man jobbar o betyg..Kanske får läsa igen alternativ medicinen då, vill ju självklart inte hamna långt ner på denna väldige listan..

Bara jobb. intressant va? Haha

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0