Frukost mys

Upp tidigt imorse, körde ner älsklingen till Säffle så han fick fara iväg på sin kryssning..Efter ha kört han te garaget åkte jag hem till Sandra, satt&tjöta o kolla på massa bilder sen bar de av till domus.Äta nyttig(hmm) frukost o sen in o kika på kappahl, hitta jättegosiga strumpor som jag bara måste ha!! Sen fick Sandra ge sej iväg till Grums hon o jag brumma hemöver, o här sitter jag parkerad nu. Ska försöka ta ett rejält tag o städa upp här, tvätta lite o greja allmänt..Ta mej en tur o slänga kartonger  får jag nog göra också.Sen blir de kväll, äntligen!!! =) Ska bli mysigt..

Igår var myskväll med älsklingen, gjorde tacos&satt framför tv..Sen blev de lite internet shopping, Fridde beställde(jag beställde) Ed Hardy skor, så snygga!!Jag är nog lite avundsjuk, vill också ha..Men fanns ju bara stora storlekar, o inte kan vi ha likadana heller haha..Men jag vill ha Ed hardy, har sett jättemånga söta till tjej med..Med rosor&döskallar och i fina tjejiga färger.. =)

                                  

Jag gjorde ett nytt försök med julklapps beställning med, får se om de går bättre denna gången.Men de var inte exakt rätt tyvärr, men nästan iaf =) O sen fick de bli nya undies till mej, 2 par Frank Dandy..

Nu ska jag se om jag kan få ngt gjort, återkommer med all säkerhet ett par hundra gånger idag...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0