Fredag

Jag har sovmorgon, sov ända till 9 skönt!! Blir alltid lika glad när klockan inte är 7 när jag vaknar hehe..
Börjar jobba två idag och fram tills dess ska det bara slappas, sitta o glo framför datan..Eller jag måste städa lite i hallen med, o apropå hallen..Tapeterna som sattes upp igår LOSSNAR från väggen, panik!! Fick ringa Fridde så han ringde far sin som ska åka hit nu o kolla in eländet..Hoppas de går o fixa! Tapeterna kommer inte o räcka om dessa blir förstörda, håll tummarna...
 

Helgen blir slappis den med,ska bara vara hemma och så ska jag  jobba i hemtjänsten. I långserud =) Till min stora glädje, hoppas nu att det är roligt folk som jobbar.. Mina "jultidningar" finns där med, eller tidningar? För att vara exakt så är det en mina vänner bok för vuxna&kalle ankas jul på dvd..Mysigt..

Nej gå o slänga på lite kaffe, återkommer eventuellt sen igen =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0