Att komma ihåg

Har inte direkt vart min starka sida idag, gudars vad jag har glömt..Nycklar, mat mina egna grejer när jag skulle sluta..Ja allt!!Tur att man åker bil annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort haha..Minnet är kort&inte det minsta gott..Hoppas detta syndrom går över tills imorn =)
Hemma nu iaf, skönt..
Får se om de blir o spela BUZZ ikväll, ska höra med min älskling när han behagar vakna..Skulle vara kul iaf =)
Ska laga god mat sen tänkte jag, Kebab&ris o egen sås..Mmmm säger jag bara!

Fick förrsten mina jultidnings grejer förut, mina vänner bok för vuxna var faktiskt lite kul.Evelina blev först ut o skriva :)
O sen min Kalle ankas jul-film,haha min barnsliga ovuxna sida som ville ha den filmen =)

Ne dags o byta om sen ska jag bege mej iväg till Häxmästaren igen..(Kan inte sluta läsa när jag väl har börjat ju)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0