7 Saknader

En lista jag hittade =) Jag gillar listor ibland, bra tidsfördriv


Saknade personer:Jag saknar Felicia&resten av familjen där, ibland saknar jag arbetskamraterna på Ruds servicehus och jag saknar Fia&Carro
Saknade saker:Saker??Ibland saknar jag min första bil, jag saknar parfymen Miami glow& jag saknar mina mörka cubus jeans som gick sönder..Är det de som menas med saker?
Saknade djur:Bonnie, helt klart!Saknar min fisande kossa.. Och min lilla bebis Junior..O så saknar jag en del djur från min barndom, Hawaii, Kim&Wilma
Saknad mat&dryck:Shio, varför slutade dom med den?O så saknar jag Pizzan på den där resturangen högt över havet på en udde på Lanzarote..Och nougatpågar..
Saknade platser:Vet faktiskt inte, eller jo jag saknar typ sälen eller hovfjället eller ngt..Jag saknar att åka bräda helt enkelt, var ju evigheter sen sist
Saknade händelser:Inte en aning??Förstår inte riktigt vad som menas...
Saknas i ditt liv:Mitt liv är så gott som perfekt så inte mkt som saknas så sett, eller jo en sak men de skriver jag inte här ;)

Nu ska alla som läser detta göra denna lista med =)
O förresten, vem är de som sitter o kommer på alla olika listor som finns? En väldigt uttråkad person?Jaja, kul är de ibland iaf...


            

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0