Torsdag

Fick allt jobba idag som jag ville :) Och har fått jobb hela helgen med,gött gött..Hoppas jag får jobba mkt nu så jag får en fin lön i juni..Behövs ibland de..

Hämtade de sista av mitt Halens paket förut,älskade verkligen den stora bruna T-shirten..Kommer vara min favorit i sommar den... :) Bikinin satt jag jätte bra den med,ja allt passade bra..Helnöjd!!

Blir irriterad på 5an eller vem de nu är som knasar till de,har stått att de ska vara Unga mödrar varenda dag denna veckan,men har de vart de?NEJ åh irriterande..Ikväll är de iaf Sanningens ögonblick o Dirty Sexy Money..Nåt som är kul iaf :)

Har inte hänt så mkt så har därför inte så mkt att skriva om så får vara bra såhär!
 

Hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0