Tatuering

Igår va vi i Åmål o älsklingen gjorde en ny tatuering,tyckte de blev jättebra =) Gött sugen själv,men har världens beslutsångest o så är jag en FEGIS! Ska iaf göra en liten till att börja med om jag ska göra nån,o om de inte är så farligt så kan jag ju alltid göra den större senare :)
Var o hämta möblerna igår med,äntligen..Ojoj var knappt att dom fick plats i bilen,hela baksätet+ att jag satt nästan framme i rutan med en stor kartong över huvudet...Men plats fick dom iaf,kanske skulle haft min en aning större bil? Men jag ville inte åka min varma så tyckte de var bättre med äsklingens bil som har AC..Men som sagt skulle nog ha haft min...
Var o hälsa på mormor en sväng med,hon blir alltid så glad när man kommer :) Satt o kolla massa gamla kort o sånt...Alltid trevligt..
Sen var vi hos mamma med,drack kaffe o så klippte hon Fridde.. :)
Gudars hann ju med va mö som helst igår vi..Va hemma igen vid elva så..

Idag har jag en ledig dag!Skönt..Ska städa o greja,o så kommer Sandra hit o vi ska ut med hästen :)
Kanske blir en tur till Säffle med,får se....

Nu ska jag ta tag i städningen :)

Hej hej

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0