Snart

Dags o åka till jobbet,jobba halv åtta-fyra..Funderar på om jag ska stanna kvar o sola på jobbet innan jag åker hem..Testa om de solariet e nåt bra,billigt är de iaf..

Va ju i Åmål igår,men inte fick vi med våra utemöbler,dom ringde aldrig så får se om dom hör av sej idag..Annars blir jag sur dom lovade att dom skulle ha kommit igår..

Va in på medis innan vi åkte till Åmål,massa 10:- saker :) De gillar jag,köpte en doft-grej o en hängande rosa ljus-lykta :) Hängde upp den i badrummet,så fint så  :)

Längtar tills ikväll,Desperate housewives! Verkar som de händer mkt i kvällens avsnitt :) Lätt bästa tv serien de utan tvekan!!! 

Nej nu ska jag byta om,äta frukost o sen åka till jobbet!

Ha en bra dag :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0