Sandra

Sandra har tråkigt!!!!

Gud va tråkigt de är när man ska jobba kväll,bara sitta o vänta på att klockan ska gå..Borde iofs ta o städa o tvätta lite..Kan ju vara bra så de blir litte fint här :)
Hehe hade en rolig kväll på jobbet igår iaf,blev en massa skrattat :)
Men så meningslöst&töntigt att vi ska gå till halv tio på kvällarna,jag trodde ju att vi hade betalt för 5,5 timmar när dagen blev en halvtimme längre,men nej! Ist hade vi en halvtimmes rast mitt uppe i allt..Gud så meningslöst?Tjänade väl ungefär 6:- extra på att gå till halv tio (en halvtimme kvälls ob) Innan skatt de me! haha

Längtar verkligen tills på tisdag när de är lön!Tomt i plånboken nu ju..Men de kommer de o bli igen när väl alla räkningar e betalda,har en massa extra räkningar denna månaden..Tandläkare,vetrinär o jävla A-kassan/Facket som missa o dra från mej förra månaden.. :( Men men ska allt gå,bara o hålla igen på shopping så ;) Men måste försöka o få kära bilen fixad också,för ju sånt jävla väsen när jag är ute o åker med den,hehe

Ne nu ska nog jag ta o vara så duktig så jag drar igång o städar&tvättar


Tjingeling



Sandra ♥ Fridde


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0