Nyklippt

Nu var man hemkommen från näset då, var riktigt trevligt där :) Ingela bjöd på hemma gjord potatissallad&rostbiff när jag kom dit o sen drack vi kaffe o käka mazariner..Planerade pappsen 50 års dag o sen klippte hon mej..Syns inte så jätte mkt att jag har klippt mej men håret blev så mjukt o lent igen :) Var lite slitet efter senaste tidens slingblonderingar...

Igår var jag&älsklingen  i kd så,stooooooorhandlade så nu är de fullt med massa god mat i kylskåpet.. 

Imorn bär de av till karlstad igen,handla skolavslutnings kläder åt lillasyster sen kommer de nog slinka med ngt åt mej med,pappa betalar ju så..Fast jag har börjat få dåligt samvete när jag använder hans kort,hade jag aldrig förut men har väl blivit vuxnare kanske haha..






 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0