Myggan

Sovmorgon,oh guess what?En jävla mygga som har surrat runt huvudet på mej tills jag inte orkade med den längre o gick upp..Var ju tillochmed trött för en gångs skull...Jaja så kan de va,ska nog ta o renbädda o lite så när jag ändå är uppe o har massa tid över...

Sen bär de som sagt av till Karlstad :)

Förresten min nya parfym SUGER!!!!!! Den satt verkligen inte över en halvtimme,billiga 20:- parfymer från hm sitter bättre! Inga mer parfymer från Library of Fragrances för min del,tack o hej! Tradera nästa för den...

Helgen blir en jobb helg IGEN! haha.. Fått ihop rätt mkt timmar denna månaden,så nästa månad ska de bli ny färg på bilen,eller ny o ny..Ny fräsch vit iaf,o nya däck till mina snyggaste 16 tummare :) Jippi
Älsklingen får försöka o fusklaga oljudet på min bil, o de där med att den är trögstartad får nog vara tills nästa månad de med eller ngt..


Nej nu ska jag gå o renbädda,sen städa upp lite efter katterna..Mat över hela köket :(




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0