Lördag

O jag är uppe tidigt som vanligt,var ju inte uppe så länge igår kväll heller så inte konstigt om jag vaknar tidigt :)

Var ju då i Åmål igår kväll,gjorde nachos *Mmm* Så jävla gott de..Sen så kollade vi på en riktigt crazy film..Black sheep??Eller va den hette,haha massa onda får som åt människor...Och som gjorde människor till får o mitt uppe i allt har huvudpersonen får-fobi! haha

Kollade mitt kära konto förut,får ingen alls fin lön på tisdag :( Tråkigt!Är också så himla tråkigt att jag aldrig vet vad jag får för lön kan bara gissa o de e inte ofta jag gissar rätt.. Men men de kunde ha vart värre så får vara nöjd ändå....

Nej nu ska jag gå ut o hämta tidningen o sätta mej o läsa den..


hej hej

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0