Lång dag

Ja idag har de varit en lång dag!!! Men gått ganska snabbt ändå, haha snodde rabarber hos en pensionär på jobbet förut..Litte pinsamt o komma med dom in till enegården när vi sluta haha..Men älsklingen blir nog glad på mej,har iaf fått för mej att han tycker om de?

Va förbi Therese en snabb sväng när jag åkte från jobbet i säffle,lånade med mej en klänning o guess what? Den passade faktiskt,hade jag aldrig trott..Ska man våga sej ut i den med hehe. Men får bli leggins under annars går de inte..O inga skor har jag som passar till heller så imorn kommer jag ha sko-problem..

Ja imorn är de marten,nya solglasögon och en massa marknads choklad ska inhandlas..
O sen en massa annat imorn ju med,ska bli roligt!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem,får se när han dyker upp :)

Senare- Dubbel avsnitt Anna Pihl, me like friday!

Hej på er!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0