Going blonde

Yes, nu blir jag blondín igen...Hade ju bara tänkt ha slingor men så fick jag lust o bli hel blond ist :) Så igår gjorde Sandra en massa slingor på mej,håret blev väldigt slitet så får se till o klippa mej innan jag gör ngt mer..Men de blev ljusare :)

Igår var de en heldag hemma dag,riktigt skönt o va hemma en dag..Bara slappa o va ute i solen..Sandra kom hit vid tolv tiden, o vi ja som sagt bara slappade..Åkte runt lite i bilen med,typ Nysäter-långserud..Mest i jakt på slingblodering men de existerar inte på lanthandlar tydligen..
 Sen blev de grillat igår kväll,mmm gott!

Blev förresten jättefint med dom nya möblerna!!!Passa perfekt där ute.. :)


Nu ska jag snart åka till jobbet,gör mindre härlig hel dag idag,jobbar i stan till 3 o börjar i hemtjänsten 4..Men ikväll är de storhelg så jag jobbar gärna :)


Får sätta igång o göra mej iordning jag, Have a nice day!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0