Dunder förkylning!

Huga lyckats dra på mej en rejäl förkylning,inte de minsta kul..
Började igår natt o bröt ut riktigt på jobbet,värsta mardröms dagen på jobbet blev de..Satt med stolsvärmen på högsta o dom varma matväskorna i knät,o frös frös frös..Fick snyta mej ungefär var 5 minut vilket har resulterad i att min näsa inte mår så bra längre alldeles jätteröd o gör ont..Ann-lousie var iaf en pärla o körde hela dagen igår..
När jag kom hem sen så kom mormor o bror min hit med host medicin&alvedon..Brorsan gjorde pannkaks smet åt mej så jag skulle kunna steka pannkakor senare..Gulliga dom <3
Men när jag väl stekte mej pannkakor så orka jag äta ungefär en halv :(

Idag är de iaf lite bättre,ingen feber idag... Men får ändå bli en lugn hemma dag o hoppas på att jag ska bli frisk fort :)

Nu ringde mormor så ska prata med henne nu..

Hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0