Äntligen

Har man slutat för dagen,vart en seeg dag! Jobba imorn med,sen får jag hoppas på ledig onsdag..Ska iaf åka till Kd på onsdag eftermiddag så bara jobba dag isf..Imorn jobbar jag kvällen, innan de ska de bli vetrinären med katterna...Sandra ska med med sina så blir full bil med katter :)

Igår var älsklingen min gullig,kom hem med hamburgare&prinsess tårta efter han hade vart i stan..Mums var riktigt gott de :)

Imorn är de lön,wihoo men Sandra måste låta bli o köpa massa onödiga saker denna månaden..Ajjabajja! Måste ha råd o pendla hela juni månad och fixa bilen!!!
Skulle helst fixa till utsidan på bilen,men insidan är tyvärr prio 1 :(

Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin jag, hej hej 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0