Sovmorgon

Och som vanligt vakna jag tidigt, var uppe halv 8 :(
Fast faktiskt katterna som väckte mej, dom höll på och busa under madrassen knäppisarna!! Butta på mej hela tiden tills jag vakna..

Börjar jobba fyra, ska gör kombinatt så slutar inte förrens klockan 2 imorn..Tycker bättre om att sova hemma än på jobbet, men är ganska gött o få lite över hundra kronor timmen för att sova :)

O snart är de fredag, lön o sen en ledig helg :) Lönen kunde dock ha varit bättre, men den duger iaf..Ska testa en ny sak denna månaden tänkte jag, efter alla räkningar o dyligt är betalda o vi har vart o storhandlat mat ska jag dela upp resten av pengarna "veckovis" sätta in allt på mitt sparkonto o sen dela ut dom till mej själv per vecka :) Tror dom ska räcka lite bättre då o så vet jag vad jag har o klara mej på...

Sugen på att beställa parfymer jag, hade min absoluta favorit J.Lo Miami glow på en sida..O Escada Rockin rio en annan favorit, ingen av dom finns att köpa längre..Ska nog bli mitt stor inköp nästa månad de :) Dom var faktiskt väldigt billiga för att vara dom parfymerna också, kunde ha varit bra mkt dyrare med tanke på att dom är svåra att få tag på...

Åh igår kväll kom min dumma katt in med en jättesöt mus som han hade skadat, tyckte så synd om musen!! Satt o klappa lite på den innan jag gick ut o satte ner den under en buske, stackarn pep o va ledsen...O älsklingen tyckte att den va äcklig..Tyckte inte jag...

O idag har jag gosa med en jättesöt katt som tydligen även den bor här på gården, svart-grå tiger med vitt ansikte o en stor svart fläck på rosa nosen, söööt! O jättego va den..


Uuuuhh nu kom Kurre in med en levande SVANS!! Blä fy vad äckligt, han mjaua nere i hallen o så gick jag o kolla vad han mjaua om, trodde de var en mask först men de de var en svans, antagligen från en ödla..Usch usch! De däremot är äckligt!!


Nu ska jag nog gå o äta lite frukost, hej så länge..

Kommentera
Postat av: Jessica

det där va smart faktiskt, de med pengarna.. tror jag ska testa det också, få en veckopeng =) ha ha

2008-06-25 @ 13:25:28
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0