Outsiders

Ännu en ledig dag för Sandra,tråkigt! Har verkligen ingenting o fördriva dagen med..Får nog se till o komma på ngt..
Hade gärna jobbat idag, men kan tyvärr inte trolla fram nåt jobb  :(
Idag lyser iaf solen, hoppas de fortsätter så :)

Längtar efter att mina nya däck ska komma, borde komma vilken dag som helst nu :) Min lilla bil kommer bli så söt så att när dom fina fälgarna kommer på.. Sen bli de fräsch vit färg också,väntar bara på svar om pris...
Vill ha en massa annat med ju, ljud&ny klädsel mm..Får se vad jag får när jag fyller år :)


Kollade på Outsiders-Lydiga fruar igår, stört!!! Att man kan gå med på ngt sånt?Att vilja ha de så?Inte ens få bestämma vad dom ska ha på sej för kläder..
Va är det för fel på jämnställdhet&gemensamma beslut?

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0