Hunnit med mycket

Ja idag har jag hunnit med en massa saker :)
Åkte in till Säffle vid ett o hämta Therese på skolan,vi åkte till hejdis o satt där på uteserveringen ett tag sen hem till Therese o malin kom dit..Sen var de dags för dom o gå till jobbet, då for jag hem till Jessica o vi drog ner till Åmål mamma hade skvallrat om att de var billigt på gamla Maxi-mat..Så där blev de doft saker,hårinpackningar o katt mat inhandlat till halva priset :) Sen tillbaka till Jessica, satt ute på en filt o tjöta&drack te..
Efter Jessica blev de en sväng till garaget , Sandra var där o vi åkte o åt glass på mc donalds..

O nu är jag hemma igen,väntar på att CSI ska börja,bara 5 minuter kvar nu :)

Det var min lediga dag de, imorgon är de dags för jobbet igen..



Sandra ♥ Fridde

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0