Hemma igen

Ja nu jävlar har jag varit duktig tycker jag, promenad till jobbet o promenad hem från jobbet gått en timme sammanlagt idag :) Kan lova att det var väldigt varmt o gå hem,en halv liter vatten drack jag på vägen...
Både Evelina&Anita sa att dom kunde köra mej men jag stog på mej om att jag skulle GÅ!
Skulle vilja ha en cykel,ringde mormor förut o hon trodde inte att de skulle va omöjligt att jag kunde ta min gamla som bror min har nu...

Nu har jag snart tryckte i mej hela korgen med physalis,gott de :)

Imorgon ska jag jobba på smedjan,får se om jag åker med älsklingen till morgon o går från jobbet hans till mitt.. :)

Nu ska jag gå ut o sätta mej o läsa Säffletidningen..




Kommentera
Postat av: Jessica

jösses människa, har du fått solsting eller? ha ha

2008-06-04 @ 10:31:19
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0