Hemma igen

Har jobbat en 14-21 tur, tog även på mej en extra 8-16 imorn + att jag jobbar 16,30-21 i hemtjänsten imorn..Blir en hel  dag för mej de :)

Innan jobbet träffade jag Sandra en sväng, gick på stan o kolla o va på sibylla o käka :) trevligt trevligt..
Var inne på saker&ting o skulle köpa födelsedags present till bror min, o när jag står i kassan kommer jag gissa vem?Min bror såklart, han o mormor hade tagit sej en tur till Säffle. Tur att hans present låg med baksidan upp iaf, vet han nog bara va de är men inte hur de ser ut...

Jag måste säga att jag tror att min "veckobudget" kommer funka hur bra som helst :) Känns som jag fixar de bra!! På tiden att jag får litte ordning på min ekonomi...

Nu ska jag gå o kika vad posten kom med för ngn rolig reklam, o sen får de bli sängen..

Natti natti

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0