Duktiga jag

Ja nu har jag vart duktig, tvättat bräderna på uteplatsen med yes&diskborste :) Blev betydligt bättre än vad de var innan!Och jag är helt slut i armarna...
O så har jag oljat in bräderna som Stig satte dit i höstas...
Planterat blommor i stora krukan har jag gjort med..
O hängt upp en av amplarna..
Blev en massa utefixande de.. Nu ska jag bara försöka o köra skräpet till soptippen med, fast jag tror att det är fullt i spindlar så vill helst inte göra de själv :(

Nu ska jag sätta mej o läsa i min bok o sen blire jobbet..

Tjingeling

Kommentera
Postat av: Jessica

ha ha ja det är omöjligt. när kommer våra klänningar!? grr.. trött på att vänta ju!

2008-06-25 @ 14:37:40
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

ahh va bra! jag kommer sen och hämtar den. strax före tre.. ska till jenny och petters katter först och ge dem lite mat.

ringer dig runt halv tre tiden! kram kram

2008-06-27 @ 11:32:51
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0