The grudge

                                   

Ja igår blev de o kolla på The Grudge, satt o prata med Therese i telefon o då kom vi på att hon skulle komma hit o så blev de..Hann inte kolla på hela filmen bara innan Älsklingen o han vänner kom hem o tyckte att skräckfilm är töntigt....
Jag tycker iaf om de, roligt o skrämma upp sej ibland =) 


Får se vad va vi ska hitta på idag jag&min älskling, hoppas Sandra&Andreas kommer hem med bebis så vi kan åka dit =)


Imorn blire iaf arvika, så måste o köpa lite cider idag så jag har.. Wihooo

Hittade en sida igår med så snygga piercingar!Vill ha en massa där ju! O sen har Jessica lurat in mej på nån sida där jag blev helt kär i en väska...Vill ha så mkt jag...Roligt de med shopping, mitt största intresse här i livet =) Här är iaf dom saker jag vill ha mest:



Kommentera
Postat av: Jessica

visst fanns det mycket snyggt på forever21?!

2008-07-18 @ 13:01:03
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

okej, ska prata med jenny framöver och se lite närmare på de =)

2008-07-18 @ 13:26:50
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0